lördag 18 april 2009

Vårstädning




foto: Magdalena 2008
Under denna helg tar jag tag i något som jag velat göra väldigt länge, dvs att städa i bloggen, byta ut bilder, rensa bort lite och bredda och trixa lite i 3-kolumns layouten. Men jag kommer nog att hålla på med detta i någon dag till känns det som, man får passa på när man har andan uppe ;)

Jag har även passat på att sortera lite i några av alla mina bildmappar och hittade till slut dessa härliga vårbilder som jag tog förra året, och även lite produktbilder som jag aldrig hann lägga ut (!) så nu har jag uppdaterat dessa söta glas hurricanes i butiken med nya våriga bilder :)
Härliga bilder, snart ser det ut så här igen!

Eftersom jag har breddat marginalerna väldigt mycket i bloggen nu, kan det vara så att vissa inte ser bloggen som den ska se ut. Jag skulle bli jätteglad om ni sa till då så att jag kan ändra det :) Lite trixande och mer nya bilder återstår dock..


Lyckades även på något sätt att få tillbaka denna menyrad (bloggers toolbar) som jag inte vill ha, någon som vet hur man får bort den? får fundera på det...tips mottages :) om ni ser vad jag menar...



Ha en riktigt fin helg allesammans!

M

5 kommentarer:

  1. Åh, så härliga bilder man möter när man öppnar din blogg... så mycket vår! Vad duktig du är som fixar och ändrar, sådant är inte jag bra på. Håller på med att ändra utseendet på min blogg men det är ett fasligt pill, får ropa på sonen i ett :)
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gör det! Hääärliga vårbilder! Menar du bloggerbannern? Gör texten i bannern vit så (och ev ramen likaså om du inte vill ha ramar i bloggen) så blir det helt vitt och du kan ha en egen banner istället. Alternativt infogar du en bild och välj visa istället för rubrik och beskrivning.

    kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mia :)

    Tack för tipset, men det var inte den jag menade utan bloggers egna menyrad högst upp :)

    SvaraRadera
  4. Aha, då förstår jag. Nej, vet inte men skulle också vilja ha bort min..

    SvaraRadera
  5. Hej !!!!!
    Häääääääärliga underbarliga sommarbilder !!!!!
    jag blir helt lyrisk......och vill ha trädgård NU.....!!!!!
    Underbara produkter som finns i butiken....!!!!
    Ja,jag och tekniken.......har fortfarande inte fått till vissa saker....på högersidan....
    ha en trevlig söndag,
    Kram,
    Monica i Rom

    SvaraRadera