lördag 4 april 2009

Bryggliv

Hej hej! Hoppas ni alla har lika fint vår- väder som vi har här i Stockholmstrakterna!

Jag har naturligtvis ingen egen brygga men man kan ju alltid försöka att få till det ändå, så vår altan får agera "brygga" för dessa bilder.
:)
(härlig vintage skylt i plåt
från butiken.)


vita handmålade vintage livbojar från när och fjärran


nya lyktor i new england stilen och konstgjorda koraller

denna stora lykta gillar jag och passar in i flera olika inredningstilar






Fantastiskt mjuk och skön pläd i fina sommarfärger från T.H.G home, stor och perfekt som picknick-filt :)

Det var dagens bilder, ha en fortsatt skön helg allesammans!
//M


alla varor hittar ni i butiken
www.parcourrier.se

4 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga sommarbilder! Nu längtar man ännu mer.
    Här i Göteborgstrakten är det också strålande väder, har varit ute i trädgården i flera timmar och njutit.

    Önskar dig en fin fortsättning på helgen! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga saker du har fått in.
    Trevlig helg...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint inlägg... Jag är sååååå sugen på den vita stora lyktan...
    Hoppas att helgen har varit bra o hoppas på en go söndag oxå..
    Kram L

    SvaraRadera
  4. Halloj tjejen!

    Nu är köket färdigt och det blev sååååå fint! Lasse är verkligen duktig! Mina förr buckliga väggar och nerkletade fönsternischer ser ut som om de är klädda med sammet! Vilken skillnad att låta en hantverkare göra jobbet.
    Under hyllorna i köket sattes "Lobstern" upp och den ser ut som om den inte var gjord för något annat än att pryda min vägg. Har tagit lite bilder men jag fotar inte lika bra som du så "myskänslan" den ger lyckas jag liksom inte fånga. Mailar bilderna om jag kommer ihåg... ;)

    Kramar
    A

    SvaraRadera