torsdag 26 oktober 2017

Audrey Hepburn?




Nej inte Audrey Hepburn såklart, men min inspiraton till denna plåtning är hämtad lite från den stilen. Åter igen har min model och vän Josefine Lywinge varit med på en stylad plåtning i Paris. Alltid lika kul och dessa bilder och flera finns att köpa som print!


  



När jag gör en stylad plåtning, får jag oftast idén/inspirationen från de olika miljöerna jag befinner mig i eller från en gammal film. Jag tar små tårtbitar av det jag gillar och hittar en bakgrund/miljö och klädstil/styling som jag tycker passar in. Josefine är aldrig sen på att haka på och blir väldigt bra på bild oavsett stil vi gör.

 




Hur en print från denna kollektion kan se ut inramade ser du på bilderna nedan :-)


Hör av er vid intresse på min email: info@mmphotoart.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar