torsdag 8 oktober 2015

COBRA ART presents Magdalena Martin


Jag fotar ju inte bara brudpar..
Precis som tidigare säljer jag mina Parisbilder till inredningsmiljöer fast nu i något större format :-)
Sedan Januari 2015 har jag ett samarbete med ett företag från Nederländerna som heter Cobra Art. 
Att de valde att köpa in ca 80 motiv från min Paris collection var en fantastisk känsla i min karriär som fotograf.  
 Tavlan bakom mig är ju större än mig!! :-) mitt motiv som jag även har hemma privat, dock i en liten mindre version (150x100) och den på bilden här är större än så!
Bilderna ni ser i detta inägg är tagna på den stora internationella inredningsmässan 
Maison & Objet i Paris. Samma mässa som jag alltid åkte till för att köpa in varor till mitt gamla inredningsföretag PAR COURRIER :-) Att lilla jag har mina bilder på en sådan stor internationell mässa för inköpare är helt otroligt för mig :-) Superkul!
Följande bilder är tagna på Maison Objet i Paris och i stort sett är det endast mina fotografier ni ser här, helt galet enligt mig :-) 

Cobra Art är ju endast till för återförsäljare, således kan du inte köpa dessa tavlor direkt från dem som privatperson, utan får gå via deras hemsida för att hitta återförsäljare i ditt land eller stad. Mina tavlor finns nu tack vare Cobra Art i allt från Ryssland, USA, Sydafrika mfl länder. Och jag vet att ARTWOOD i Sverige har tagit in några :-) Så för er i Sverige om ni är intresserade, så kan ni kontakta Artwood om ni vill köpa några tavlor från min kollektion via Cobra Art.

Cobra Art trycker sina motiv på högkvalitatvit plexiglas och endast i stora format. Det är ganska dyrt att producera dessa tavlor, så priset är inte billigt..
Men slutresultatet blir fantastiskt och fotografierna ser fantastiska ut genom detta.

Jag säljer fortarande printar i min egna webshop i mindre format tryckta på fint fotopapper som man kan rama in själv. Men vissa motiv har jag plockat bort ur sortimentet eftersom Cobra Art under en kontraktsperiod har ensamrätt på dem. Men kika in på min hemsida om ni vill köpa direkt från mig i mindre format och andra motiv.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar