tisdag 21 januari 2014

Katalog 2014

För drygt en vecka sedan satt jag och redigerade denna katalog i min dator och idag kom den levererad från tryckeriet i Sverige! Snabba puckar men precis i tid för Maison Objet som startar på fredag. Känns skönt att ha något blädder-vänligt i riktigt bra kvalité att visa företagen jag kommer att besöka :-) 
Katalogen är enbart på 32 sidor och visar endast ett urval men en känsla av vad jag har för stil på min "photoart".  Men jag fick lite blodad tand av det här och önskar så att jag kan få göra en riktig Coffeetablebook om Paris en vacker dag...Det är en liten dröm jag har :-)

Tja, dagens suddiga "Selfie" bild på Instagram ;-)
Är ju ute och åker rätt mycket moped/motorcykel i Paris, det vettigaste sättet att ta sig fram förutom kommunala medel i den här stan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar