fredag 13 september 2013

By Seine..

Idag efter mina franskalektioner så var jag nere vid Seine för att "reka" lite fotoplatser för ett kommande fotoprojekt jag har med modeller lite längre fram i höst. Och jag fick plötsligt lite assisterande hjälp av en glad turist och jag hamnade framför kameran istället :-) Bilderna är något suddiga men det var nog inte lätt för personen med min kamera så ni får ha överseende ;-)

Här är en bild jag tog tidigare i våras/vintras, tror det är i februari.. Bron är en av mina många favoritbroar i Paris, Pont Neuf. Den äldsta bron i Paris.

Längs Seine ligger många gamla vackra båtar, ungefär som längs Strandvägen i Stockholm.
 
Så det blev en till bild fotad av den glada turisten vid samma båt som ovan :-)
Som sagt, jag letar platser och ljusförhållanden för både modeller och brudpar så det var ju ganska händigt med en glad främling som tyckte detta var kul och bra för mig att få lite idéer :-)


Med dessa bilder önskar jag alla en riktigt härlig helg!
Kramar från Paris! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar