tisdag 10 september 2013

a night out with friends

Ja detta var ju lite suddigt ;-)
Men en supertrevlig kväll förra lördagen med vänner hade jag! 


Vi var ett glatt gäng av egen företagare på 10 personer från Sverige, Frankrike och Tyskland som njöt av en trevlig kväll på klassiska restaurang Chez Julien som ligger nere vid Seine.
 Adress: 1 Rue du Pont Louis-Philippe, arrondissement 4. Metrostation: Pont Marie, linje 7

bild lånad



Jacka och klänning från det Italienska märket: RINASCIMENTO
som jag hittade i en liten mysig butik i Montmartre på rue Dancourt. Minns inte vad butiken heter men hojta till så tar jag reda på det vid intresse.

Nya favoritdoften number one! :-) och en födelsedagspresent.
Jag är urdålig på att beskriva dofter, men denna rekommenderar jag varmt!


 Ha en fantastisk dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar