söndag 11 november 2012

att beställa bilder..


Jag får förfrågningar om mina fotografier både från er i Sverige och utomlands, vilket jag blir otroligt glad för! :-)  Och sedan en vecka tillbaka säljer jag även mina fotografier i Tyskland där vissa motiv sålde slut (!) och Schweiz i en tidsbegränsad specialkampanj  via ett företag som heter Westving. Precis som jag gjorde tidigare i våras och i somras via Dalani då mina bilder sålde i flera länder ute i Europa :-)

Jag kommer inte att lägga ut alla mina bilder till försäljning, men tar gärna specialbeställningar. Om du ser en bild på bloggen du skulle vilja köpa som du inte hittar i webbutiken går det givetvis bra att kontakta mig via mail! Skicka en kopia på bilden du är intresserad av så återkommer jag med info.
Bilder som inte ligger ute i Par Courriers webbutik kostar 198kr/st (24 euro) 30x40cm

Från och med 1 december 2012 kommer alla bilder i formatet 30x40cm kosta 198kr, så passa på att köpa de som finns via Par Courriers webbutik nu för endast 159kr :-)


Jag arbetar på en ny webbsida och webbutik som enbart kommer att handla om foto, men den är tyvärr inte klar än pga lite tidsbrist ;-)
För frågor ang mina fotografier, maila: info@mmphotoart.se
NY webbsida kommer snart...december eller januari.. ;-)
 (new website coming soon..)

Gå gärna in och gilla min sida på facebook, då blir jag så glad :-)
Facebook >>



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar