onsdag 27 juni 2012

SOMMARREA!

Ni har väl inte missat att det är REA i butiken nu :-)

I stort sett är det rea på ALLT i butiken förutom beställningsvaror. Och i butiken i Stockholm finns det även fina saker som inte ligger ute på webbutiken, det kan vara möbler som är för stora och otympliga att skicka med risk för transportskador eller småsaker som jag inte hunnit lägga ut i webbutiken, så har du vägarna förbi, passa på kika in i butiken innan jag stänger för semester den 7 juli.

Exempel på stora saker, endast för avhämtning.
Butikens absolut finaste vikvägg!

2000kr i rabatt!!

Dessutom kan ni välja att betala med Klarnas sommarkampanj,  då kommer inte fakturan förrän i slutet på augusti :-)


Från den 7 juli till 1 augusti är butiken stängd. Men det går bra att lägga webordrar under denna period ändå förstås, så skickar jag efter semestern :-)
In och fynda eller kom förbi butiken, där det finns mer godbitar.

ha en fin vecka!
//M

2 kommentarer:

  1. Det går inte att komma till nån reaavdelning. Det kanske du skulle se över. Länken går till "http:///" och sen är det liksom stopp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria :-) Tack för att du meddelar om något känns fel. Jag har testat nu, men alla länkar verkar fungera bra från mina datorer. Döremot är det inte länkat till någon direkt REA-sida eftersom rean är spridd över hela webbutiken. Ibland kanske det inte syns som rödmärkt "prilapp"om man inte klickar upp hela varan/produkten.
      Man får helt enkelt surfa runt på webbutiken :-) och titta sig fram eftersom det är rea på det mesta förutom just beställningsvaror och mina fotografier (som redan är väldigt prisvärda)
      Hoppas du förtår vad jag menar, happy shopping :-)
      Annars maila mig på info@parcourrier.se
      Kram,
      M

      Radera