söndag 1 april 2012

MOOD STHLM

Vi har fått en helt ny Galleria i Stockholm city som heter MOOD och idag var jag och Jessica dit för att kolla läget :-) Riktigt trevlig och väl värt ett besök!

bild lånad av MOOD
 MOOD är i 3 plan och det finns klädbutiker som Best of Brands, Ralph Lauren och Timberland. Men även många helt nyöppnade restauranger! Det finns även några inredningsbutiker som SPITI och Posh Living som båda tidigare låg på Sveavägen

 bild lånad av MOOD
 bild lånad av MOOD

  bild lånad av MOOD
 Gallerian ligger bakom NK för att lättare ge er en orientering, men klicka HÄR>> så har du en karta.


 Tuffa detaljer..

 Posh Living

 Spiti

 Klädbutiker..

 För några veckor sedan var Melker Anderssons inredare i butiken (Par Courrier) och köpte 2st av dessa vackra och stora flaskhållare av mig. Som nu hänger fint i Melker Andersson & Danyel Coyet senaste restaurang Vigårda Barbeque. Jättekul! nu kommer jag alltid förknippa dessa med det stället :-) Jag har inte haft dessa ute på webbutiken, utan endast i butiken och de är just nu slut, men jag kan ev ta in dem igen på beställning.

 Vigårda Barbeque på Norrlandsgatan 13 i anslutning till gallerian.





En annan restaurang i Gallerian är Café Egoïste, och jag gillade utseendet på menyn såklart ;-)

  

Efter ha spenderat en timme på denna nya galleria, gick vi vidare till NK och tittade in på inredningsbutiken New Port. Känns soffan igen? Ja, det är en exakt likadan soffa som jag hade med i TV4 studion :-) Och klockan som hänger ovanför har jag faktiskt också beställt från Parismässan, men den har tyvärr inte kommit in i butik än. Vi får väl se när den dyker upp. Klicka in på detta inlägg>> från min senaste Parismässa i januari så hittar  ni klockan där :-)

Vill ni veta mer om MOOD, så kika in på deras hemsida här>>

Ja det var min söndag, hoppas ni haft en skön helg!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt inlägg!! Blir så sugen på att ta mig till MOOD på en gång...Kram

    SvaraRadera