måndag 30 januari 2012

La Boutique idag..

Hoppas helgen varit skön! Igår tog jag en härlig långpromenad i Hagaparken, åt en god middag på Primo Ciao Ciao vid Odenplan, sen tillbringades resten av kvällen med två videofilmer och mys i soffan :-) Skönt att få ladda batterierna på en söndag.
Atelierskylten (finns även med texten Cuisine) på bilden hittar ni här>>

Tog fram kameran en vända i dag, så här kommer en liten titt från butiken genom mina ögon ;-)
Blandade tavlor och skyltar, samt supersnygga bordslampan från Belgien!
Allt hittar ni i web-butiken.

Snygga vatten och vinglas med en lite "rökig" yta från PB Home,
Ni hittar dom här>>


Den populära Amadora-serien i porslin som jag haft i sortimentet i 3 år nu.. FAST, jag funderar och tänker faktiskt ta bort den nu för att ge plats till en annan serie som kommer in i slutet av februari., Så ni som samlar på denna serie, eller vill fylla på eller hittills bara funderat på att köpa denna. PASSA på! För nu tar jag inte hem den något mer... Befintligt lager gäller nu.
Amadora hittar ni här>>

Kastrullunderlägg i plåt, kommer snart ut på web-butiken, pris 139kr/st
Ni kommer att hitta dom under denna länk>>




Amadora..


...och ni har väl inte missat alla fina möbler som ligger ute på hemsidan nu, som tas hem på beställning!
www.parcourrier.com

Ha en fin start på veckan allesammans :-)

4 kommentarer:

  1. Här är det underbart inspirerande som alltid;) Kram

    SvaraRadera
  2. jag är svag får skyltar... så många fina och kuddarna var ju så snygga!! God fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket fint! Kul att hitta hit till dig. Får bli ett besök nästa gång jag är i Sthlm. kram

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder Magdalena! Jag förälskade mig i kuddarna!

    Kram Jes

    SvaraRadera