tisdag 10 januari 2012

efter tio..

Mitt kommande projekt på TV4 i mars..

(bild: TV4)
Jag har fått en inbjudan av Malou Von Sivers och hennes program Efter tio att få inreda och styla deras studio under en vecka i mars! Wow, vilken utmaning!! Under varje säsong så bjuder de in ca 5 olika inredare eller butiker att få göra just detta, så jag blev givetvis jätteglad när Malou frågade mig en kväll när hon var i butiken om jag skulle vara intresserad :-)

Den vackra inredningen ni ser på bilden ovan är från november-2011, som en av mina favoritbutiker gjort, nämligen Martine Colliander med företaget "Det Franska Testamentet". Övriga veckor då de inte har en gästinredare har de sin egen inredning som exempelvis kan se ut som bilden nedan. Så det byts interiör titt som tätt.

(Efter tio-studion under hösten 2011, mobilfoto av mig)

Detta är ju inget litet projekt för mig och för endast en veckas styling, då jag ska bidra med allt i inredning till denna studio från Par Courrier och mina leverantörer. Så nu blir det mycket planering framöver. En del av de möbler som jag till slut väljer och hinner få hem för att ha med i studion under denna vecka kommer jag att ha till försäljning direkt efter till ett förmånligare pris än ordinarie pris. Jag lägger ut vilka det blir på bloggen när det närmar sig.


Måste tipsa om en annan favoritbutik som kommer att gästinreda denna studio snart, nämligen Dusty Deco, det ska bli spännande att se!

Ja, nu har man ju verkligen lite att leva upp till när det ska synas på TV4 i en hel vecka...
Men så har jag väl alltid tänkt, -ingenting är omöjligt, bara olika svårt ;-)


Ha en fin tisdag allesammans!
/M


9 kommentarer:

  1. Vad kul! Grattis, vilken utmaning och glädje! Det kommer att gå strålande!

    SvaraRadera
  2. DET lyder spændende :-) Det ER en stor opgave, men you can do it. Jeg synes det virker som om du har en rigtig god plan - jeg havde grebet det an på samme måde. HUSK at blogge - jeg er MEGA nysgerrig!

    Ha' det hyggeligt
    Kh Katinka

    SvaraRadera
  3. Åh, så roligt Magdalena, ska bli så spännande att se. Du får säga till när det närmar sig. Efter tio är inget jag brukar se men då måste jag absolut titta och även när Dusty Deco inreder. Hälsn från en som följt din blogg länge men är himla dålig på att kommentera./Kram Merja

    SvaraRadera
  4. Åh vilket spännande projekt du har fått, det kommer att bli alldeles lysande det är jag helt säker på! Ska bli mycket kul att få se resultatet!

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på det nya året, Magdalena, och grattis till uppdraget för TV4! Det är Du verkligen som klippt och skuren för och tänk vad Dina produkter kommer göra sig fint där!

    Kram och lycka till och tack ännu en gång för den fina vinsten. Tack!
    Karin i Körsbärsgården

    SvaraRadera
  6. Vad roligt!
    Det ser jag fram emot :-). Berätta gärna vilken vecka det kommer att visas på TV4. Tittar på Malous's program då och då och jag tror att man lätt kommer att känna igen din stil i inredningen.

    Då kanske inte du hinner med så mycket bloggande nu när det blir en del "extra jobb". Men vi är nyfikna på hur det går.....

    SvaraRadera
  7. Grattis! Det var verkligen jättekul!
    Du kommer klara uppgiften galant! Ser fram emot att få se resultatet :)

    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  8. Jag säger det samma... WOW, vilkn utmaning! Men det kommer du klara galant! Fantastisk reklam för din butik också! Du säger väl till på bloggen när det blir i mars?
    Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Men vad himla roligt!

    Ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera