torsdag 29 september 2011

nya soffan

Äntligen!
Efter 9 år och 3 flyttar så fick den gamla soffan äntligen åka ut. Och i går kväll kom min nya soffa :-) En eloge till budfirman som både bar ut de gamla och in de nya, 4 trappor upp utan hiss. Hörnsoffan med divandel och lösa kuddar kommer ifrån MIO och heter Modern Living med färg sand. Nu ska tavlor flyttas och sättas upp, har inte riktigt bestämt hur jag ska ha det, får fundera på det. Tavlorna som står lutade mot soffan hittar du här>>

I och med ny soffa så passade inte det gamla soffbordet in, och jag var rätt så trött på det ändå. Men jag har inte hittat något nytt soffbord som jag gillar än, så tillsvidare får det bli en provisorisk lösning med hjälp av en fotpall från Ikea (som var på väg upp på vinden..) med en glasskiva på från det gamla bordet, och det funkar väl så länge :-)


Nelson njuter och har hittat sin hörna, soffan är godkänd :-)
Önskar alla en härlig dag! Jag längtar redan hem..

3 kommentarer:

  1. Wow så snyggt det blev! Gillar tavlorna massor.

    SvaraRadera
  2. Vakkert hos deg
    Likte så utrolig godt tavlene bak sofaen.
    Riktig god helg

    SvaraRadera
  3. hur mkt kostade din soffa från mio? och hur lång är den :-D MVH Sofia

    SvaraRadera