lördag 9 juli 2011

pressklipp!

BOHEMISKT CHIC À PARIS
Missa inte senaste numret av Allt i Hemmet! (nr 10/2011) Ett jättefint reportage av Camilla Fürst med fotograf Martin Cederblad, i Bohemiskt chic á Parisstil.

Golvspegeln till vänster på bild är från Par Courrier.

Tavla med guldram samt turkosa skulpturer i porslinskeramik från Par Courrier.

Singelljusstake i den väldigt populära bestickserien. Just denna variant har inte legat ute i e-butiken, men kommer även att kunna beställas via e-butiken i höst!

TACK AFTONBLADET!
I helgens bilaga(nr27/2011), Härligt Hemma kan ni hitta tips om de bästa inredingsbutikerna i Stockholm, Göteborg och Malmö.


Ett urval av diverse pressklipp under våren som varit :-)

Det finns även en helsidesannons ute nu i tidningen Moderna Hem>>

Bakom varje publicering i en tidning ligger det alltid ett samarbete, både från tidningen, stylisten och mig som butik. Det har antingen budats varor från butiken till en studio för en fotografering, som exempelvis: när jag lånade ut varor till Allt i Hemmet reportaget. Eller så skickar jag över högupplösta bilder via mail som passar i tryck till olika köptips i diverse tidningar som förfrågas. Oftast så vill "tidningen" ha bilderna flera månader i förväg innan tidningen kommer ut i butik. Nackdelen med det är ju förstås att en så liten butik som jag då redan har sålt slut den varan när väl tidningen kommer ut i butik.. MEN, jag kan ju alltid försöka få in den igen :-)


Såklart är jag otroligt glad och stolt att våra svenska inredningstidningar vill köra köptips från Par Courrier! :-) eftersom det till skillnad mot annonser inte kostar mig något! :-) SÅ ett stort tack till alla härliga tidningar som gillar och tipsar om butiken!


Önskar en skön helg till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar