torsdag 20 januari 2011

Paris


Bonjour! Då befinner jag mig i min favoritstad igen! Jag är här i jobb med anledning av inredningsmässa men även några extra dagar för fotografering samt för att bara strosa omkring :-) Har passat på att besöka mitt favorittorn, Eiffel igen.



Många bilder blev det, och en hel del kommer att läggas ut i butiken sen som man kommer att kunna beställa i olika storlekar eller som canvastavlor.



Har man bråttom ner för Eiffel, kan man ju ta den snabba vägen ner.. hua!




I kväll ska jag möta upp min kusin Malin som bor och jobbar i Paris, och hit ska vi ikväll :-)
Le Grand Colbert

À bientôt!



1 kommentar:

  1. Hej!
    En lite kort hälsning för att önska dig en riktigt trevlig arbetssemester i Paris!
    Hoppas att du hittar många vackra saker till butiken (nu skriker min plånbok högjutt i protest!)
    Imorn skall jag strosa runt på FORMEX för lite inspiration. Vi kan väl höras när du kommer hem-kanske träffas och ta ett glas vin?
    Kramar från Maria

    SvaraRadera