onsdag 27 oktober 2010

denna vecka..

Veckans omskyltning kommer här. Jag skyltar om varannan eller var tredje vecka i fönstret, och ska från och med nu uppdatera det även i bloggen så att ni kan hänga med :-) Denna fina skyltning har Elin haft stor del i, jätteduktig tjej som varit hos mig i 2 veckor.


Och här ser ni Elin, eller ja.. baksidan av henne ;-) som piffar för fullt bakom kassadisken. Visst blir det fint! på fredag är det hennes sista dag och jag kommer verkligen sakna henne och den extra hjälpen jag fått i butiken, det har verkligen varit jätteroligt att ha Elin här och jag hoppas och tror att hon fått en lärorik tid :-). Elin går en Dekoratörsutbildning på Medborgarskolan i Stockholm och hörde av sig till mig för en praktikplats.

Jag har ytterligare en jättetrevlig tjej på väg in som ska praktisera hos mig i 4 veckor, och hon läser Affärsmannaskap i Leksand, mer om det längre fram :-)

Vill du eller vet du någon som behöver/letar praktikplats inför våren 2011, kontakta mig i god tid. Mina önskemål gällande praktikplats på Par Courrier är att du är över 20 år men ingen övre gräns :-) och är ansvarstagande samt inriktar din utbildning inom inredning/företagande/ marknadsföring eller liknande. Praktiktjänst hos mig innebär vardagligt arbete i butik med allt vad det innebär hos Par Courrier ;-)

Ha en fin-fin vecka allesammans!

5 kommentarer:

  1. Så himla fint det ser ut hos er. Önskar jag bodde närmare :)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Ser veldig fin ut butikken din:)
    ha en lun dag
    eddaKlemmer

    SvaraRadera
  3. Hej !!
    Toppenfin skyltning !!
    Ser helt underbart ut , måste ha varit jättehärligt att praktisera där hos dig !!
    Ha det gott,
    Kram,Mopnica

    SvaraRadera
  4. Åå så mye fint i butikken din! Så flink Elin er til å dekorere. Sikkert godt å ha både hjelp og selskap i butikken. Og nå når det går mot jul blir det sikkert masser å gjøre også tenker jeg. Da er det fint å ha ekstra hjelp;)
    Ha en finfin torsdag:)
    Klemmer fra Line

    SvaraRadera
  5. Hej, jag undrar om du vet vem som är agent här i Sverige för Blanc divoire och deras möbler
    Hälsningar Hedvig

    SvaraRadera