söndag 25 april 2010

trädgårdstider & 300.000 besök!

I helgen har vi klippt äppelträd, krattat gräsmatta, röjt kvistar, sopat altandäck samt tvättat fönster och varje år blir jag lika sugen på att hitta nya saker. Surfade in hos Restoration Hardware bland deras "pampiga" tillbehör och möbler. Inspireras kan man i alla fall :-)

Vem vill inte ha plats för en sådan här bänkhylla att förvara sina trädgårdssaker i. Vårat garage känns verkligen ljusår från detta..

lys upp med fina lampgirlanger i trädgården eller på altan..

mer fin belysning


vattna med denna vackra kanna..

och roa vännerna med spel före grillning!
Bilder från förra våren hos hos hittar ni här>>
jisses vad jag längtar efter att få lägga mig raklång på gräsmattan och blicka upp mot en klarblå himmel...

300.000 besök!! Tack alla ni som hälsar på här varje dag, det hade blivit så tomt utan er :-)


alla bilder lånade från Restoration Hardware, USA

4 kommentarer:

  1. Du behöver inte låna bilder från andra, dina räcker gott och väl! :)
    Hoppas du får tid att vila mellan varven!
    Ännu en gång, ett stort Grattis & Lycka till med butiken!
    Kram från Jonna

    SvaraRadera
  2. Ja, Restoration Hardware har fina saker, men inte riktigt i min prisklass. Kvaliten är visserligen oftast bra.
    Bättre tycker jag om dina produkter.
    Har du någon tid till ro kan man ju undra. Det verkar vara ett himla fejande hit och dit.

    SvaraRadera
  3. Så fin lampgirlang.
    Oj har du hunnit med att fixa i trädgården också. Hinner DU vila något?
    förstår att det måste vara kul med kundkontakten i den fysiska affären.
    Kramar Marie:)

    SvaraRadera
  4. Så ljuvliga bilder - IGEN! Tack för fantastisk inspiration - här jobbas också i trädgården:)

    Butiken ser HELT underbar ut - önskar sååå att jag bodde lite närmare....

    Ha det gott!
    Camilla

    SvaraRadera