fredag 19 februari 2010

Fredag

Hej alla härliga bloggläsare! Dagarna springer iväg och oops! så var det fredag igen. Även om det är lite längre mellanrum mellan inläggen så kommer tempot dras upp igen om ett tag. Jag har tagit på mig lite extrajobb framöver som kommer att ta lite tid, men jag lovar att berätta mer om det längre fram!
Längtar SÅ efter våren, vill ha bort all snö nu! Jag ska ta med mig några kvistar in att sätta i vatten för att åtminstone skapa lite vår inomhus :-) Idag ska jag försöka hinna iväg till Anitkmässan. Ha en riktigt skön fredag alla!

(bilder lånade på nätet, minns tyvärr inte varifrån)

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder att njuta av.Önskar jag fick sitta vid bordet med goda vänner istället för att pulsa fram i meterhög snö.
    Fredagskram
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Hade gärna åkt till mässan, hade planerat det, men det kom annat emellan. Synd, där hade man säkert kunna hitta ett och annat.
    Vill ha den där uteplatsen på första bilden. Mmm, tänkr på ett gott rödvin när jag ser den, undrar varför:)
    Ha en skön helg.
    //Camilla

    SvaraRadera