fredag 22 januari 2010

inspiration

För att varva lite Paris till något annat mellan duschen och middan, så hittade jag dessa härliga bilder från fotografen
Nathalie Krag. Tänk att få kunna ha en sådan stor öppen spis. Ingen har väl missat
Villa Stenhuset där dom helt sonika har plockat ner en spis från grunden i Belgien och sedan fraktat det till Sverige och sedan byggt upp den igen *wow*!

Härligt med inspiration :-)
Tack för alla goa hälsningar, själv njuter jag av de få dagar jag är borta från kontoret, det händer väl på sin höjd 5-10 dgr om året...så ikväll ska jag unna mig en riktigt god middag på
Le Télégraphe
med vänner och familj. Hoppas den är bra ;-) Men jag ska tipsa om några fler restauranger längre fram!
I morgon är det arbete igen, även fast det onekligen känns lite roligare när man får göra det i ett annat land och stad ;-)




Trevlig helg alla! :-)

foto av: Nathalie Krag

1 kommentar:

  1. Hej!

    Här kommer glad hälsning från mig!
    Villa Stenhuset måste väl ändå vara det mest optimala i husväg. Så otroligt vackert allting.....jag får titta in på hemnet och se om det är sålt, eller hur det är!

    Dina bilder är lika vackra som vanligt! Härligt!

    Aggie,
    utan egen blogg!

    SvaraRadera