onsdag 28 oktober 2009

Thorins Pots, trays & Canvas

foto: Magdalena
I dag kom lite efterlängtade varor, dock inte allt man hade hoppats på. Men det som kom var väldigt fint :-D

foto: Magdalena
Nu äntligen är dessa tavlor åter på lager, vackra Canvaser från Italien.





foto: Magdalena
Och de gick fint ihop med dessa fin-fina "hinkar" i plåt och tillhörande brickor :-)
Hinkarna med handtag säljs i set om 3st i olika storlekar som man kan använda som kruka eller vinkylare exempelvis. Brickorna säljs i set om 2 i olika storlekar.

foto: Magdalena
Vackert vackert tycker jag. Ska försöka hinna med lite mer fotografering till helgen, det har inte varit så mycket av det på sistone, men det kommer! :-)
Ha en fin onsdagskväll allesammans!


allt på bilderna är ifrån butiken
www.parcourrier.se

2 kommentarer:

  1. Men flicka vilken nätbutik du har!!

    Helt fantastisk och precis i min smak!!
    Jag vill ha ALLT från den!
    Hur hittar du alla saker??

    Jag har ännu inte hunnit läsa din blogg...men det ska jag göra! Och jag ska börja nu! Varma hälsningar från Åland!

    SvaraRadera
  2. Åh man tackar :-) Gediget letande bland MÅNGA leverantörer, resor och nyfikenhet skulle man väl kunna säga ;-)

    SvaraRadera