onsdag 16 september 2009

mäss-erbjudande I

Den här vikväggen (endast 1 st) tar jag hem för Hem & Villa på Älvsjömässan den 1-4 oktober. Jag säljer den på mässan mot att man hämtar den på plats söndag den 4 oktober
kl 17.00
pris: 4.695kr (ord.pris 5655kr)
mått: 50x3x170cm
material: trä
Jag passar även på att sälja mitt eget showrooms-exemplar av denna vikvägg som jag använt för miljöbilder till butiken.
pris: 3995kr (ord.pris: 4950kr)
mått: 50x3x160cm
(priset gäller för avhämtning vid Älvsjömässan söndag den 4 ktober kl: 17:00)

Maila mig för reservation, först till kvarn!
info@parcourrier.se

2 kommentarer:

  1. Hej Magdalena!

    ÅÅÅ, om...NÄR jag får större vill jag ha en vikvägg...din var jättefin!!! Hoppas att du mår bra och att din fina butik går super.

    Tänkte fråga dig som är bloggproffs hur du har in fått texten (INSPIRATION, INREDNING & INTERNETBUTIKEN WWW.PARCOURRIER.SE under din bloggrubrik??? Jag hittar ingenstans hur man lägger till det...

    Hoppas att du får en fin helg!

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hanna;
    Jag har mailat svar till dig :-)

    SvaraRadera