lördag 25 juli 2009

feeling grey


foto: Magdalena
Hej svejs allaesammans :) Hoppas ni har en fin helg, själv håller jag på med en makeover av en Ikeamöbel här hemma, jag piffar och målar om en köks-ö-bänk. Medans den torkar mellan varven fick jag ett infall att fota dessa Kronor som finns i butiken, en är faktiskt ny - den mindre.



foto: Magdalena
Grått, betong, träpallar, lite grönt och diverse varor blev fina färger ihop :) ett 5-minuters spontant ihop-plock.
(allt på bilderna är varor ifrån PAR COURRIER)

LOPPIS - Tips mottages!
Någon som har ett bra loppis-tips i Norrtälje, Väddö och Grisslehamn-trakterna? skulle bli jätteglad om någon vet :-D

Hur köks-bänken blir som jag gör om, får ni självklart se när den blir klar sedan :)
Trevlig helg!

//M

2 kommentarer:

  1. Men hallå, om jag har tips...? har landstället på väddö så ja det har jag..:o)

    Till att börja med är det jätteloppis i grisslehamn varje lördag på dagen. Det är bara att åka dit så går det inte att missa vid hamnen. Edeby antikt och vackert ska du INTE missa,där har jag handlat massor! Bla Elsas gamla barnsäng. Kör man från älmsta mot grisslehamn så ligger det på vänster sida ca 2 km från älmsta. Öppet varje dag. Tel 0176-511 21, 070-721 43 38 för vägbeskrivning.

    Kör man mellan norrtälje och älmsta en lördag så finns det massor av loppisskyltar, typ ett 10 tal.

    Hoppas du fyndar!

    Kram kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Heisann!
    Så flotte bilder du viser! Den store klokken på bildet ser jeg du får inn i høst, har du noen anelse om når ca?

    Ønsker deg en fin start på den nye uken:-)

    Klem fra Livy

    SvaraRadera