onsdag 27 maj 2009

på ballongfärd ut i världen :)

bild lånad från bloggen Tinnar och Torn
Det roliga med bloggar är ju att man ibland har turen att få se hur butikens varor blir hemma hos kunden. För mig är det jätteroligt att få följa hela resan, från det att jag beställt hem varan till butik tills den i detta fall hänger i kundens halltak! :-D

Här är det Petronella med bloggen Tinnar och Torn som beställde 3st luftballonger från butiken, och familjen tyckte att ballongerna var så fina att dom passade som en häftig inredningsdetalj utanför barnrummet! och har hängt upp dom i det höga halltaket :)
Jättefint!



bilder lånade från bloggen Tinnar och Torn
Ja, luftballongerna är inte enbart för barnrummet, jag har själv en blå luftballong i taket på mitt kontor :)

Tack snälla Petronella för att jag fick låna dina bilder!

Har du också handlat från PAR COURRIER och vill dela med dig av din bild, maila gärna mig!

Hej hopp,
/Magdalena

2 kommentarer:

  1. Vad snyggt, de är helt underbara! Skulle inte ha nåt emot en själv ;-)

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Varsågod och tack själv :o) Kram Petronella

    SvaraRadera