torsdag 14 maj 2009

Nu blommar favoritträdet!

foto: Magdalena Ahlberg
Nu blommar ett av mina favoriträd! :) Någon form av körsbärsträd är det nog, men en annorlunda sort, ser inte riktigt ut som träd brukar göra?? ska fotografera en bättre bild sen på själva trädet så kanske det är någon av er som vet vad det heter? :-D återkommer om det..
men så vackra blommor som doftar förföriskt, så synd att det blommar så kort tid, för själva trädet är väldigt tråkigt utom dom sen :(




foto: Magdalena Ahlberg
Här får ni en dos till av Amadora koppen
bara faten är ju så söta, fyrkantiga i stället för runda :) och
nu ser ni även den vita kartongen som kommer med och hur fint förpackat det är, som gjort för present tycker jag! så kan man ha muggarna till sig själv i stället (de är lite billigare)

foto: Magdalena Ahlberg
Det är verkligen en helt fantastisk årstid just nu, när allt blommar ut! Vi får väl hoppas på lite mer värme för det är väldigt kallt ute just nu för årstiden. Men jag är glad så länge solen skiner och träden blommar :)
Ha en fantastisk helg allesammans!

//
Magdalena

(ljusstaken på bilden hittar ni här i butiken>>)

7 kommentarer:

  1. Underbara koppar! Och en perfekt present också:)

    Tack för tipset på altanoljan! Ska inhandla den jag med:)
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Som jag sagt innan är kopparna helt bedårande.

    SvaraRadera
  3. Jo men så är det, Underbart är kort, det är kanske därför man njuter så kopiöst!
    kram

    SvaraRadera
  4. Som du nog redan sett så har jag fallit för ett kuddfodral igen...jag är hopplös kommer att bo i ett kuddhav när jag blir äldre.
    Som sagt jag gillar verkligen Amadora serien.
    Tack för ditt tips om rosa ljus det kanske vore något det.
    Visst är det en underbar tid nu när allt blommor.
    Det gäller att hänga med bara för det går ju så fort.
    Trevlig och skön helg, Kram Marie:)

    SvaraRadera
  5. Så fint!
    Ha en skönt helg!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hej !!!!!!
    Det var ett tag sedan sist,har haft lite att göra...........Men oj,vad det har hänt mycket här.....och åhh,vad fina bilder !!!!!
    jag gillar speciellt köket ute.......åh,vad läckert !!!!!!
    Ha en trevlig helg,så hörs vi !!!!!
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  7. Ååååå, så herlige og sommerlige bilder, Magdalena!! Fint bilde av deg inne på ditt flotte kjøkken også;)

    Ha det så bra!!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera