måndag 13 april 2009

Sköna dagar

foto: Magdalena
Vilken härlig helg det har varit Jag hoppas att alla på sitt sätt har kunnat njuta :)
Vi har ju spenderat all tid i trädgården med att röja upp, kratta, klippa osv samt att riva ett skjul. Och när man har rivit ett skjul ska ju allt det virket ta vägen någonstanns, så det har blivit några vändor till tippen. Jag har också hunnit att fota lite nya bilder av gott och blandat. En del produkter behöver även fotas om.
(Klicka på bilden för att se större, alla produkter är från butiken)

foto: Magdalena
Jag tycker att denna stegrande häst i järn är så vacker :)



foto: Magdalena
Den fantastiska fotogenlyktan Anchor Lamp.


foto: Magdalena
Denna vecka, med start från tisdag (14/4) och fram till lördag ska jag gästblogga på annan adress. Jag har blivit tillfrågad av sajten Internetworld att blogga om min arbetsvecka som e-handlarederas logg-blogg. Jag återkommer med adressen i morgon, men jag kommer naturligtvis även blogga som vanligt på min egen blogg :)

Hoppas ni kommer och hälsar på även där ;)
Ha en fin dag allesammans!

www.parcourrier.se

5 kommentarer:

  1. mmmmmm hästen är heeelt underbar!!!!

    SvaraRadera
  2. Många vackra saker, och hästen är jättesnygg.

    SvaraRadera
  3. Så nyyydelige bilder, Magdalena!! Lekre ting til heimen:)

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  4. Å vad fina saker! Självklart följer jag med till gästbloggstället:)
    kram
    Viveka

    SvaraRadera
  5. Hei. Først gang jeg er innom siden, og for en side. Flotte bilder og flott side :o) Koselig å treffe på nye sider som er inspirerende for meg. Skal følge med deg til gjestebloggen. Hei så lenge. Klem Linda

    SvaraRadera