fredag 27 februari 2009

Sommar blått

Det har kommit in massor av nya kuddar till butiken som jag just nu håller på att fotografera :)
Dessa är handsydda och kommer ifrån Artwood. Jag valde bort dun-inner kudde denna gång och de har istället kudde och stoppning av syntét-material.
Dessa kuddar kommer att hamna under en ny kategori under textil, "Klassiskt"
Fler färger och mönster finns>>


Detta är vårt Gästrum, men eftersom det är sällan vi har övernattande gäster så använder jag det för mina bilder till butiken. En del av er har säkert sett det förut :) Så här görs det om titt som tätt!
ett annat exempel kan ni se här>>

Bägge överkasten är ifrån butiken, men det blå lapptäcket har varit slut för säsong. Jag kan ta in det igen på förfrågan :)
Det mesta som syns på bild är ifrån PAR COURRIER.


Den sagolikt snygga bordslampan,
Flandern Antique>>
Bordskåpen är faktiskt om-målade Ikea-skåp, som sagt jag gillar att måla om saker och ting ;-)

Önskar alla en riktigt härlig fredag! Nu ska jag fortsätta fotografera.
kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar