lördag 3 januari 2009

Möbler med attityd


bild: Andrew Martin
Lite mer maskulin touch är aldrig fel, jag tycker detta är möbler med attityd! Kanske inte något jag själv skulle välja men tufft. I ett annat hem, om jag hade haft fler att inreda (!)

bild: White Dragon

Undrar varför jag är så glad i klockor
när jag personligen aldrig ens haft ett armbandsur...kan kanske förklara mina konstant 5 försenade minuter jämt.. :)
bild: Artwood
Sitt här och idissla..
Kräver sin plats, skulle du våga?



bild: Authentic Models

avslutningsvis, ett vackert och tufft modellflygplan.

(Kan beställas via PAR COURRIER.)


Trevlig Helg allesammans!

M


2 kommentarer:

  1. oj här har man missat inlägg ser jag.
    Sjön där tjejerna (hundarna) och jag var idag påminner mycket om din sjö med vassen och kaveldunen fast frusna. Härligt.
    Kul att se när *dina saker* har kommit till slutstationen och tagit sin plats.
    Nja kosoffa är inte min grej just nu.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Snygga saker, gillar klockan jättemycket!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera