onsdag 21 januari 2009

Fint!

bild: Costal Living
Inte trodde jag att jag skulle surfa in på en amerikansk sida med typisk marin stil och hitta detta sovrum :) Kändes väldigt franskt för mig.
Mina personliga favoritnyanser i inredning finns alla representerade här, vitt, sand, beige och olivgrönt.
Annorlunda idé med en stor spismantel som sänggavel, varför inte!
Tyckte väldigt mycket om den gamla dörren i grönt, riktigt fint att bryta av med en sån detalj tycker jag :)


bild: Costal Living
Ingen aning om detta badrum hörde till huset med sovrummet, men det kunde ha passat ihop :)
Titta på de fina snickeri detaljerna runt det inbyggda badkaret och fint med det lilla kaklet för att bryta av mot trät. Notera att det är ett extra brett badkar, rymligt! Där skulle jag kunna lägga mig i ett skumbad nu i stället för att jobba...

Ha en fin kväll!
/M


6 kommentarer:

  1. Jättefint! Gillar badrummet mycket! Funderar skarpt på att bygga in vårt badkar. Eller snarare köpa ett nytt och sen kakla in det:)

    Spännande med nyheterna också!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Superhärliga bilder! Gillar överkastet och badrummet. Vill verkligen att allt ska bli klart här hemma typ NU!

    SvaraRadera
  3. Oi såå vakkert...
    Det soverommet skulle jeg gjerne hatt ;)
    Nyyydelig :)

    Klem,Kari

    SvaraRadera
  4. åh vilket vackert badrum. man vill bara krypa ner i badkaret och mysa.

    //cathrine

    SvaraRadera
  5. åh sovrummet tänk att få vakna upp i den sängen.

    http://cathrinestankar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. Hej Magdalena!
    Jag köpte den tidningen "Coastal Living" nu när jag var i USA. Jag kände direkt igen badrumsbilden och kan berätta för dig att badrummet är en del av ett reportage från ett "beach house" i Galveston. Underbart hus och underbar inredning! Tidningen är verkligen på pricken det man gillar om man som jag gillar östkust/New England inredningsstil. Kram, Maud

    SvaraRadera