torsdag 6 november 2008

Morgonpromenad..

Det är absolut inte alla mornar jag tar med mig kameran ut, men ibland så känner man bara på sig att i dag är en extra vacker dag..

jag tycker naturen är fantastiskt vacker nu, dessa kalla frostmornar..

det bästa när man har kameran med sig på hundpromenaden är att man tittar extra noga på saker runt omkring sig..

att stanna till och beundra blommorna som klamrar sig kvar..
jag har ju tyvärr ingen aning om vad alla dessa växter heter..
men vackert är det
hallonbuske kanske??
japp, jag gillar November!
mmm den här känner jag till, men minns inte namnet..


Den här däremot...?
var det någon som glömde...*skratt* :-D
den har visst vuxit fast där, det växer till och med mossa på bilen! klicka på bilden för att se större, Shabby-chic-bilen, hahaha!

Tjingeling!
M

9 kommentarer:

  1. Visst är det vackert! Speciellt när du fångar skönheten genom linsen.
    Jag kan längta till den mer vintriga kylan däremot. Novemberkylan kryper in under kläderna på ett speciellt sätt.

    SvaraRadera
  2. Carpe Diem......
    vackert,vackert...
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder, igen!!
    Tack för julgranskulorna, de kom idag, sååå fina!

    SvaraRadera
  4. Guud så vackra bilder..IGEN!
    Kram Zinkbaljan

    SvaraRadera
  5. Frost är verkligen ett naturens underverk. Dina bilder är jättevackra!
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  6. Nyyydelige bilder, Magdalena! Du er så flink:) Blir inspirert til å ta et foto-kurs!

    Ha en fin helg!
    Klem Anette

    SvaraRadera
  7. Nämen var det där jag ställde bilen!!! Vilka vackra foton, igen.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Dina bilder Magdalena är underbara...jag bara älskar din blogg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera