torsdag 31 juli 2008

Only for men

Om jag hade haft en fysisk butik kanske det skulle ha sett ut så här i nån hörna i butiken, vem vet :)

tanken med dessa bilder är att jag ville ha ett lite mer maskulint tema


Denna byrå förresten har jag nog aldrig visat förut. Den var från början i mörkt trä, väldigt fint det med, men för sliten så jag målade om den. Inköpt på NK någongång på 60-talet tror jag, av mina farföräldrar. Det finns till och med ett NK-emblem i mässing på den :) visste inte att dom har haft en egen möbelserie?


varorna ni ser på bilderna är ifrån totalt 8 olika leverantörer

Jag gillar verkligen dessa lådor! Dom i mitten är ju perfekt för skokrämen :) och dom under är perfekt för skafferitet, om man har ett. Det är griffeltavla framtill.

vackra ting

Varenda gång en kill-bekant och även min man tagit i denna väska SJÖHÄSTEN så har dom fått en glimt i ögonen jag bara sett hos tjejer förut *skratt* den går verkligen hem!
Den är alldeles för stor och maskulin för att passa en tjej, då är dom mindre modellerna bättre.

höstmys i fåtöljen

Japp det var allt ifrån butiken för idag, får se vad jag plockar fram till i morgon :)

Tjingeling!
M

5 kommentarer:

  1. Men vad häftigt...man kan för lite när det gäller datorer. Ser allid fram emot dina inlägg och dina bilder.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så stilig !!

    Jeg har ikke utforsket slike program, men skulle gjerne prøvd.
    Vil du legge ut adressene på denne bloggen er du snill?

    Tror ikke jeg har besøkt din blogg før, masse herlig inspirasjon her. Ser at du skal gå over til lukket blogg. Hvis jeg for lov å følge deg videre gjør jeg gjerne det...
    Forstår om du helst vil ha "gamle kjente" med deg, men jeg sender deg en mail, just in case :o)
    Ha en god dag.

    SvaraRadera
  3. Jag vill hemskt gärna ha länkarna, jag tycker det är jättekul att sitta och leka med sånt!
    Ska bli spännande att se din nya blogg, väntar... får nog kolla mailen :)

    SvaraRadera
  4. Oh jag önskar länkar jag med! Mycket trevlig blogg du har// Ha d så bra, Lotta

    SvaraRadera
  5. Godmorgon Magdalena!

    Vill önska Dig en skön avslutning på veckan! Jag ska åka till Falun och gå på stan några timmar idag. Det var länge sedan och jag ser fram emot det. Ikväll ska vi grilla, igen. Vi gör det så gott som varje kväll på sommaren och det är så härligt.

    På återseende på nya bloggen! :)

    Kram från Karin.

    SvaraRadera