onsdag 20 februari 2008

Seeena nätter...

foto: Magdalena
Känns som jag är inne i en blå period, marint kanske, eller var det lantligt..kanske randigt...hmmm...
Varor börjar komma in från Holland, Belgien, Frankrike, Italien och Sverige förstås och lagret fylls på- rena rama julafton! Det fotograferas och layoutas i web-butiken, det är full verkstad med andra ord och seeeeena nätter.

Det kommer även att finnas lite inredningsdetaljer till barnens rum...varför inte en luftballong?


Goa hälsningar från Magdalena.
www.parcourrier.se

ÖPPNAR I MARS!

7 kommentarer:

  1. letar efter lite inredningsprylar till bebbans rum, varför inte en luftballong. ska bi kul det här! kram lotten

    SvaraRadera
  2. Hmm ja mycket märkligt?? Att du OXÅ är inne i en blå period..nästan som förr i tiden :-)
    *scaary*

    SvaraRadera
  3. Blått har alltid varit min favoritfärg - så jag gillar verkligen alla mysiga blå saker :D

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg du har! Jag hittade just hit och kommer definitivt att återvända.

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig du lilla arbetsmyra. Ser att allt löper på och att du har mycket att pyssla med. Glöm inte bort att tänka på dig själv också - annars orkar du inte med i längden!! Kramar till min söta vän

    SvaraRadera
  6. Rackarns vad långsamt det går till mars.....

    Kramis!

    SvaraRadera
  7. Gosh, vilken fin o intressant blogg du har, ska genast lägga till den till mina favoriter ha en trevlig helg!

    SvaraRadera