tisdag 23 oktober 2007

Vilse?

Jag har fått en önskan på att göra en liten bra vägrutt för alla butikstips jag visar, så att det blir enklare att hitta runt i Stockholm och framförallt effektivare om man har lite med tid.
Låter det som en bra idé?
Jag har det på min to-do-list nu och kommer så småningom lägga ut det här. Om det är så att någon gärna önskar det inom kort, så hör av dig på min mejl :)


Under veckan kommer butikstips på Hans Mikaels, har lite ont om tid på kvällarna just nu så håll ut!
Kram på er :-D

5 kommentarer:

  1. Vilken service!!
    Jag tillhör dem som inte fått så myclet inbyggt lokalsinne så jag följer det med spänning det är ju så härliga butiker som du tipsar om.
    Kram Ella

    SvaraRadera
  2. Det var en jättebra idé. SJälv har jag alltid kartläsare eftersom jga har blivit utan lokalsinne. kram

    SvaraRadera
  3. Smart idé - även om jag bott i Stockholm, så märker jag att det hela tiden kommer en massa nya pärlor, som man lätt missar om man inte är uppdaterad.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken bra ídé!! Jag har hyfsat bra koll på gatorna men det finns alltid en del man missar!! (jag är faktiskt född på Huddinge BB, bodde där tills jag var 1 1/2.....) Sedan den tiden minns man inget, men vi åker ofta upp till släkt och familj.
    Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera
  5. Oh ja, vilken bra idé:).

    Jag väntar med spänning...

    Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera